close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    رویای گردشگری

    بازدید : 151
    سه شنبه 24 مرداد 1396 زمان : 13:59

    هتل سلطان هان استانبول

    هتل سلطان هان استانبول یکی از هتل های 5 ستاره استانبول به حساب می آید که در مجاورت مسجد آبی و در نزدیکی بازار بزرگ تراموا آماده پذیرایی از شما مسافران تور استانبول می باشد. هتل دارای 40 اتاق لوکس, مجلل, تمیز و راحت می باشد, شیشه های اتاق دو جداره می باشد که مانع ورود هر گونه صدایی به داخل اتاق ها می شوند. خدمات دوستانه کارکنان این هتل از دیگر دلایل انتخاب این هتل توسط مهمانان تور استانبول نوروز 97 می باشد. با انتخاب تور استانبول برای سفر به قلب ترکیه امکان اقامت در این هتل 5 ستاره لوکس برای شما گردشگران تور استانبول و عزیزانتان فراهم می شود.

    امکانات هتل سلطان هان استانبول:

    رستوران روباز, فضای سبز, تراس و رستوران, صندوق امانت, بوتیک, داروخانه, سونا, سالن بدنسازی, جکوزی, حمام ترکی, استخر سرپوشیده و روباز, اینترنت, خدمات کرایه اتومبیل, پرستار کودک, آرایشگاه, خشکشویی, اتوشویی, اتاق VIP, صرافی, لیدر تور استانبول, ترانسفر, خدمات تلفن و فاکس, سالن کنفرانس, سالن مهمانی و جشن, خدمات تور استانبول, حیوانات خانگی, شاتل, خدمات 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته.

    هتل سلطان هان استانبول

    اتاق هتل سلطان هان استانبول

    رستوران هتل سلطان هان استانبول

    لابی هتل سلطان هان استانبول


    هتل رافلز استانبول

    هتل 5 ستاره رافلز در منطقه بشیکتاش در مرکز زورلو آماده پذیرایی از مهمانان تور استانبول می باشد و دارای 180 اتاق و سوئیت می باشد. در رستوران روکا هتل انواع غذاهای مدیترانه ای, ترکی, بوفه ای و بین المللی سرو می شود. یکی دیگر از رستوران های این هتل آرولا است که به نام سر آشپز این رستوران نام گذاری شده است که در این رستوران امکان سرو کردن غذاهای خلاقانه این سر آشپز برای شما مهمانان تور استانبول شهریور 96 فراهم می شود. فاصله هتل تا کاخ سیرگان 2/5 کیلومتر, تا پل بسفر 3/7کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاترک 31 کیلومتر می باشد. اگر قصد سفر به استانبول را دارید با تور استانبول همراه شوید تا امکان اقامت در این هتل برای شما گردشگران تور استانبول فراهم شود.

    امکانات هتل رافلز استانبول:

    استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اسپا, ماساژ, زمین بازی کودکان, باشگاه کودکان, مرکز تناسب اندام, مرکز سلامت, حمام ترکی, رستوران, کافی شاپ, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, خدمات گردشگری تور استانبول, شاتل, ترانسفر, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, دستگاه خود پرداز, نگهداری از کودکان, نگهداری از چمدان, واکس, اتاق جلسه, اتاق همایش, سالن زیبایی, فروشگاه, اتاق وی آی پی, روزنامه, آسانسور, سیستم ایمنی, پارکینگ, اینترنت.

    هتل رافلز استانبول

    هتل رافلز استانبول

    اتاق هتل رافلز استانبول

    لابی هتل رافلز استانبول


    هتل ددمان بوستانچی استانبول

    هتل ددمان در محله بوستانچی در قسمت آسیایی استانبول آماده پذیرایی از مهمانان تور استانبول می باشد. این هتل در سال 2015 برنده نشان ستاره سبز شده است. هتل دارای 252 اتاق و سوئیت مجلل برای راحتی مسافران تور استانبول است. خیابان بغداد که از خیابان های معروف استانبول است در 4 کیلومتری هتل ددمان قرار دارد که مهمانان تور استانبول که در این هتل اقامت دارند می توانند وقت خود را در این خیابان به خرید کردن صرف کنند. همچنین هتل در فاصله 37 کیلومتری از فرودگاه بین المللی آتاتورک و 30 کیلومتری فرودگاه صبیحا قرار دارد. با انتخاب تور استانبول برای سفر امکان اقامت در این هتل لوکس 5 ستاره برای شما گردشگران تور استانبول پاییز 96 فراهم می شود.

    امکانات هتل ددمان بوستانچی استانبول:

    استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اسپا, ماساژ, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, رستوران, کافی شاپ, کافی نت, اتاق کپی, اتاق فکس, اتاق جلسات, اتاق همایش, پارکینگ, اینترنت رایگان, مینی بار, شاتل, ترانسفر, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, خدمات واکس, اتاق چمدان, اتاق نگهداری از کودکان, خدمات 24 ساعته, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, آسانسور, مرکز بیزینس, روزنامه, سالن زیبایی, خدمات گردشگری تور استانبول و ... .

    هتل ددمان بوستانچی استانبول

    اتاق هتل ددمان بوستانچی استانبول

    رستوران هتل ددمان بوستانچی استانبول

    کافی شاپ هتل ددمان بوستانچی استانبول


    هتل سورا دیزاین استانبول

    هتل 5 ستاره سورا دیزاین در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده و 60 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات وای فای رایگان، تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه و ... می باشند. فاصله هتل تا ایستگاه تراموای سلطان احمد 2 دقیقه پیاده روی است که مسافران تور استانبول مهر 96 به راحتی می توانند به مناطق تاریخی استانبول دسترسی پیدا کنند. فاصله هتل تا مسجد آبی و ایاصوفیه 100 متر و تا کاخ تاپکاپی 150 متر است. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 16 کیلومتر است. در رستوران این هتل صبحانه بوفه سرو می شود. با انتخاب تور استانبول برای سفر به این شهر تاریخی و بسیار دیدنی امکان اقامت در این هتل 5 ستاره لوکس برای شما مسافران تور استانبول فراهم خواهد شد. با تور استانبول همراه شوید تا یکی از بهترین سفر های خود را با تور استانبول تجربه کنید و سفر پر خاطره ای را برای خود و عزیزانتان بسازید.

    امکانات هتل سورا دیزاین استانبول:

    باغ، تراس، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، کتابخانه، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری تور استانبول، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، استخر، کافی شاپ، شاتل, ترانسفر فرودگاهی, روم سرویس 24 ساعته, تهویه هوای عالی.

    هتل سورا دیزاین استانبول

    هتل سورا دیزاین استانبول

    اتاق هتل سورا دیزاین استانبول

    رستوران هتل سورا دیزاین استانبول


    هتل د الیسیوم استانبول ترکیه

    هتل د الیسیوم استانبول ترکیه در قلب شهر استانبول برای پذیرایی از مسافران تور استانبول آبان 96 واقع شده است. این هتل 5 ستاره لوکس دارای یک رستوران منحصر به فرد و یک کافه بین المللی می باشد که هر لحظه آماده خدمت رسانی به گردشگران تور استانبول هستند. انتخاب تور استانبول برای سفر تجربه اقامت یکپارچه با انرژی زنده شهر استانبول را در این هتل برای شما مهمانان تور استانبول فراهم می کند.

    >هتل ۲۰ کیلومتر از فرودگاه آتاتورک و ۴۱ کیلومتر از فرودگاه سابیها فاصله دارد. با انتخاب تور استانبول آذر 96 برای سفر به این شهر پر از جاذبه امکان اقامت در این هتل 5 ستاره لوکس برای شما فراهم خواهد شد.

    >امکانات هتل د الیسیوم استانبول ترکیه:

    >سرویس اتاق، خدمات شاتل، میز پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، نگهداری چمدان، خدمات دربان، خشکشویی، تمیز کردن و خشک، خدمات اتو، واکس کفش، مطبوعات، خدمات روزانه، نشست، سالن مهمانی، مرکز تجاری، فاکس، باربر، سالن آرایش و زیبایی، وای فای، روزنامه ها، گاوصندوق، اتاق غیر سیگاری، امکانات برای مهمانان معلول، آسانسور، اتاق عایق صوتی، پوشاک، تراس، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و سلامتی، مرکز ماساژ، حمام، استخر سرپوشیده (تمام سال)، رستوران، کافی شاپ، خدمات گردشگری تور استانبول.

    >

    هتل د الیسیوم استانبول ترکیه

    اتاق هتل د الیسیوم استانبول ترکیه

    گیت فروشگاهی تک آنتن پارتاک Partak RF
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 10

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 104
  • بازدید کننده امروز : 105
  • باردید دیروز : 171
  • بازدید کننده دیروز : 172
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 851
  • بازدید ماه : 3082
  • بازدید سال : 9844
  • بازدید کلی : 71917
  • کدهای اختصاصی