close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    رویای گردشگری

    بازدید : 141
    سه شنبه 24 مرداد 1396 زمان : 12:58

    برج صدف کیش

    برج صدف در جزیره زیبای کیش قرار دارد. این برج دارای هایپر مارکت پرلا،فود کورت جوی لند،دفاتری شرکتی دو لتی و خصوصی قرار دارد.این برج در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد.مسافران تور کیش میتوانند از این برج دیدن کنند.فود کورت این برج نیز بهترین غذا ها را برای مسافران تور کیش مهر 96 سرو میکند و هایپر مارکت برج صدف هم بهترین اجناس را با بهترین کیفیت به فروش میرساند.

    برج صدف کیش


    ساحل درختان نارگیل کیش

    ساحل درختان نارگیل کیش یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش است . این ساحل در شرق جزیره كيش با درختان نارگيل فراوان، لور قديمي و با آلاچيق هاي متعدد در طول ساحل، نزديك اسكله بزرگ تفريحي و پلاژ آقايان واقع شده و مکانی شگفت انگیز و آرامش بخش را برای مسافران و گردشگران تور کیش پدید آورده است. 3000 درخت زیبای نارگيل در زمینی به مساحت 20 هكتار در ساحل شرق جزیره کیش كاشته شده كه باعث زیبایی و سرسبزی خاص این ساحل شده است که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش آبان 96 است.مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند در این ساحل دلنشین تفریح کنند و لحظات خوبی را به همراه داشته باشند.

    ساحل درختان نارگیل کیش

    ساحل درختان نارگیل کیش

    ساحل درختان نارگیل کیش


    گذر طبیعت کیش

    گذر طبیعت از جاذبه های دیدنی در بخش شرقی سواحل جزیره کیش است که با تاکید بر حفظ محیط زیست و رونق گردشگریتور کیش و به منظور ایجاد فضایی توام با آرامش و لذت برای خانواده ها ایجاد شده است.گذر طبیعت درفضایی به وسعت 35 هزار مترمربع و حدود شش هزار مترمربع فضای سبز ایجاد شده است ، کاشت گیاهان بومی منطقه و سازگار با محیط و شرایط آب و هوایی و وجود درختان انجیر معابد در آن سبب شده تا گردشگران تور کیش آذر 96 بتوانند در فضایی آرام، لحظاتی بیاد ماندنی و توام با نشاط را در این پارک زیبا تجربه کنند.طراحی مبلمانی مناسب ، نور پردازی زیبا بدون نصب تیر چراغ برق،نصب وسایل متنوع بازی برای کودکان و همچنین اختصاص فضایی برای بازی های ماسه ای از امکانات این گذر است . ایجاد جاده سلامت به عرض شش و نیم متر و نصب دستگاه های ورزشی ،به مسافران تور کیش این امکان را می دهد تا در فضایی زیبا به انجام تفریحات سالم بپردازند.نصب 15 مجسمه فایبر گلاس برگرفته از انوع گونه های پرندگان ، آهوان و لاک پشت ، ساخت آب نمای مرجانی و باغ ایرانی ، نشیمنگاه ها و نصب آلاچیق از دیگر جاذبه های گذر طبیعت است . نیازهای خانواده ها در این پارک برای تفریح و سرگرمی مورد توجه قرار گرفته است ، طراحی فضای سبز، ایجاد پیاده راه ها ، آبنماها و بازی های تفریحی متفاوت نشان از این موضوع دارد.

    گذر طبیعیت کیش

    گذر طبیعیت کیش

    گذر طبیعیت کیش

    گذر طبیعیت کیش


    جزیره هندورابی کیش

    جزيره هندورابي جزيره اي ساكت، آرام و تقريبا خالي از سكنه با ساحلي زيبا، شني و تخته سنگهاي رويايي محلي مناسب جهت آرامش و تفريح و شنا در ساحل آن و گرفتن حمام آفتاب مسافران تور کیش است،این جزیره از جاذبه هایی است که در دنیا بسیار با ارزش هستند. اين جزيره از نظر سياحت و ايرانگردي از زير مجموعه هاي کيش است که با توجه به امکانات و استعداد طبيعي جزيره از نظر آب، خاک، هوا و شرايط خاص تجاري جزيرۀ کيش و همچنین برخورداري از زيبايي هاي طبيعي، قادر است بخشي از نياز‌هاي سياحتي و گردشگري تور کیش را تأمين کند.هندورابی از جزایر ایرانی خلیج فارس بوده و از توابع کیش شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان واقع در جنوب ایران می‌ باشد. جزیره هندورابی با 8 / 22 کیلومتر مربع مساحت، در فاصله 325 کیلومتری بندر عباس و 133 کیلومتری بندرلنگه و در حد فاصل بین دو جزیره کیش و لاوان قرار گرفته است. این جزیره سرزمینی هموار و تقریباً بدون عارضه طبیعی است. بلندترین نقطه آن بیست و نه متر و بزرگترین قطر آن هفت و نیم کیلومتر است.فعالیت اقتصادی اکثر اهالی این جزیره که تعداد آنها کمتر از یکصد خانوار می باشد صید و غواصی است. محیط زیست جزیره هندورابی به دلیل بسته بودن آن محدود است و موجوداتی از قبیل انواع پرندگان کوچک، پرندگان مهاجری نظیر باز و شاهین و انواع کمی از خزندگان و موش صحرایی در آنجا یافت می شود.تراکم مرجان ها در سواحل شمالی جزیره هندورابي آن را به زیستگاه بسیار مهمی در منطقه برای انواع آبزیان تبدیل کرده است. از آبزیان موجود در این ریف می توان به انواع مرجان های مغزی، جراح ماهیان، تن ماهیان دم زرد، یونیک، پیکاسو، ملوان و طوطی ماهیان نام برد. بازدید از لاک پشت های دریایی نیز که از اواسط اسفند ماه و تا نیمه خرداد جهت تخم گذاری به سواحل جزیره هندورابی می آیند خالی از لطف نیست.این جزیره بسیار زیباست که هر ساله تعداد بازدید کنندگان تور کیش نوروز 97 بیشتر و بیشتر میشوند.

    جزیره هندورابی

    جزیره هندورابی


    لاک پشتهای دریایی کیش

    از ساليان بسيار دور و به واسطه امنيت و آرامشى كه بر سواحل زيباى جزيره كيش حاكم است انواع آبزيان و از جمله لاك پشت ها در آن آشيانه گزيده اند.در خلیج فارس دو نوع لاک پشت وجود دارد یکی از نوع نوک دار و دیگری از نوع لاک پشت سبز.درآبهاى ساحلى جزيره كيش مخصوصاً در نزديكى دماغه غربى و همه سواحل سنگى جنوب و غرب جزيره ، لاک پشت های دريايى غول پيكر را به راحتى دیده میشوند.دیده شدن لاك پشت ها در آبهاى ساحلى مخصوصاً درهنگام غروب يكى از جاذبه هاى سواحل صخره اى کیش است که گردشگران تور کیش شهریور 96 علاقه خاصی به دیدن این لاک پشت ها دارند.لاک پشت های دريايى در اولين حلقه چرخه اکوسيستم دريايي قرار دارند و وجود اين آبزيان براي بقاي نسل بشر لازم و ضروريست. اين جانوارن توازن زيست محيطي را بر عهده داشته و از بين رفتن آنان انسان را مواجه با فاجعه اي بزرگ و جبران ناپذير خواهد ساخت.اين موجودات در راسته اي همراه کروکوديل ها و مارمولک ها از مهره داران 200 ميليون سال پيش هستند و بيش از ديگر خزندگان پا به مرحله حيات گذاشته اند لاک پشتهاي دريايي و مارهاي دريايي تنها خزندگاني هستند که با زندگي در آب دريا سازش يافته اند.این لاک پشت ها ارتباط خود را با خشکی قطع نکرده اند و برای تنفس به آب نیازمند هستند و در فصل توليد مثل براي تخم گذاري به سواحل شني کیش مي آيند. این لاک پشت ها برای تغذیه از اسفنج ها، عروس هاي دريايي، لارو سخت پوستان و نرم تنان، گياهان دريايي استفاده میکنند.

    چند توصيه براي حفظ بقاء اين موجودات دوست داشتنى :

    از دست زدن به تخم لاک پشتها و يا برداشتن آنها خودداري نماييد
    بهتر است از شنا كردن در اطراف آنها و يا دست زدن به آنها خوددارى كنيد.
    از ريختن زباله و پسمانده در دريا خودداري کنيد .
    از تردد در زيستگاه لاک پشتها خودداري نماييد.
    به هنگام غواصي از تعقيب لاک پشتها خودداري نماييد.
    هنگام قايقراني مواظب لاک پشتهايي که براي تنفس به سطح آب مي آيند باشيد.
    گردشگران تور کیش میتوانند از این لاک پشت های زیبا دیدن و لذت نمایند.

    لاک پشتهای دریایی کیش

    لاک پشتهای دریایی کیش

    لاک پشتهای دریایی کیش

    لاک پشتهای دریایی کیش

    جاذبه های گردشگری کیش
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 10

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 75
  • بازدید کننده امروز : 74
  • باردید دیروز : 200
  • بازدید کننده دیروز : 199
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 526
  • بازدید ماه : 2757
  • بازدید سال : 9519
  • بازدید کلی : 71592
  • کدهای اختصاصی