close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    رویای گردشگری

    بازدید : 222
    سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 زمان : 15:04

    هتل مادی استارت آنتالیا

    هتل مادی استارت آنتالیا یکی از هتل های سه ستاره این شهر است کهتور آنتالیا خرداد 97 در سال 2016 بازسازی شده است. خدمات هتل به صورت ALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می شود. هتل در نزدیکی مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است و تا فرودگاه حدود 7 کیلومتر فاصله دارد. تور آنتالیا اردیبهشت 97هتل دارای 56 اتاق است که امکانات مینی بار، اینترنت بی سیم، سیستم تهویه مطبوع، بالکن و تلویزیون را به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهند. این هتل تنها دویست متر با تفرجگاه ساحلی آنتالیا تور آنتالیا بهار 97فاصله دارد. رستوران هتل دارای منوی بوفه بوده و غذاهای ترکی و بین المللی سرو می کند. دو کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند که به صورت 24 تور آنتالیا فروردین 97ساعته خدمت رسانی می کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر روباز، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اجاره ماشین، سرویس شاتل با هزینه، پذیرش 24 ساعته و صندوق امانات اشاره تور آنتالیا تابستان 97کرد.

    هتل مادی استارت آنتالیا

    هتل مادی استارت آنتالیا

    هتل مادی استارت آنتالیا


    هتل گرند رینگ آنتالیا

    هتل گرند رینگ آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است. هتل در منطقه بلدیبیتور آنتالیا خرداد 97 کمر قرار داشته و 4.8 کیلومتر تا ساحل دریا فاصله دارد. هم چنین هتل 32 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. هتل دارای 281 اتاق بوده که همه ی تور آنتالیا بهار 97امکانات رفاهی از جمله مینی بار، تلویزیون،تور آنتالیا اردیبهشت 97 سیستم تهویه مطبوع، حمام با سشوار و اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد. هتل دارای امکانات تفریحی زیادی است که شامل پارک آبی، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، بولینگ، بیلیارد و تنیس روی میز است. هتل هم چنین دارای باشگاه مخصوص کودکان است که برنامه های مفرحی برای سرگرمی فرزندان شما دارند. از دیگر امکانات تور آنتالیا تابستان 97هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به آرایشگاه، آتلیه عکاسی، باغ،‌ تراس، اجاره ماشین، فروشگاه، لاندری و روم سرویس اشارهتور آنتالیا فروردین 97 کرد.

    هتل گرند رینگ آنتالیا

    هتل گرند رینگ آنتالیا

    هتل گرند رینگ آنتالیا


    هتل لابادا بیچ آنتالیا

    هتل لابادا بیچ یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه کمر این شهر واقع شده است. تور آنتالیا فروردین 97ساختمان هتل با معماری متفاوت به صورت یک هلال است که در کنار ساحل اختصاصی هتل قرار گرفته است. هتل تا مرکز کمر 5 کیلومتر، تا مرکز آنتالیا 52 کیلومترتور آنتالیا خرداد 97 و تا فرودگاه آنتالیا 62 کیلومتر فاصله دارد. هتل لابادا بیچ خدمات خود را به صور UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل دارای 391 واحد اقامتی شامل اتاق های استاندارد تور آنتالیا بهار 97و دلوکس، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکاناتی همچون مینی بار، تلویزیون، حمام با سشوار، سیستم تهویه مطبوع و بالکن هستند. هتل دارای دو رستوران با سرو غذاهای دریایی و مدیترانه ای است. تور آنتالیا اردیبهشت 97هم چنین پنج کافه در مکان های مختلف هتل قرار دارند که انواع نوشیدنی ها را برای شما مهمانان گرامی تور آنتالیا سرو می کنند. از دیگر امکانات هتل می توانتور آنتالیا تابستان 97 به استخر سرپوشیده و روباز، سالن اسپا،‌ حمام ترکی، سونا، جکوزی، زمین تنیس،‌ والیبال ساحلی،‌ واتر پلو، ایروبیک، باشگاه کودکان، موزیک زنده، نمایش، آکروبات و ... اشاره کرد.

    هتل لابادا بیچ آنتالیا

    هتل لابادا بیچ آنتالیا

    هتل لابادا بیچ آنتالیا

    هتل لابادا بیچ آنتالیا


    هتل دایما بیز آنتالیا

    هتل 5 ستاره دایما بیز آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا و با ساحل شنی اختصاصی ۳۵۰ متری در سواحل دریای تور آنتالیا فروردین 97مدیترانه واقع شده است . فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا حدود 40 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 56 کیلومتر است.این هتل با مساحتی حدود ۶۰۰۰۰ متر مربع در ۵ ساختمان جداگانه و ۴ طبقه بنا گردیده است که از طریق آسانسور دسترسی به طبقات فراهم میگردد . هتل دایما بیز در کنار هتل دایما ریزورت واقع شده است که هر کدام استخرهای جداگانه دارند اما تور آنتالیا اردیبهشت 97سرسره های آبی و محل تشکیل جنگ های شبانه و بعضی تفریحات دیگر برای هر ۲ هتل مشترک است. هتل مجموعا 9 رستوران دارد که تور آنتالیا بهار 97یک رستوران اصل انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند، 7 رستوران آلاکارته که هر کدام غذای محلی یکی از نواحی هفت گانه ترکیه را سرو می کند و یک اسنک رستوران که اسنک وتنقلات خوش طعم را برای مسافران تور آنتالیا سرو می کند. مرکز SPA در هتل مجلل دایما بیز با فضایی آرامش بخش خدماتی چون حمام ترکی به سبک سنتی، استخر‌های سر باز و سرپوشیده، اتاق ماساژ،تور آنتالیا خرداد 97 سونا، جکوزی و اتاق بخار ارائه می‌کند. همچنین در این هتل خدمات وسیع ورزشی مانند زمین‌های فوتبال با استاندار‌های فیفا، والیبال، بسکتبال، مینی‌کلاب، تنیس، یوگا و پیلاتس نیز ارائه می‌شود. پارک آبی 55000 متری با 7 سرسره آبی و ورزش‌های آبی از دیگر امکانات تفریحی این هتل می‌باشد. هتل دایما بیز آنتالیا دارای خدمات تفریحی شبانه از جمله، دیسکو، جشن‌هایتور آنتالیا تابستان 97 لب ساحل، بازی‌های کامپیوتری، آمفی تئاتر، نمایش و موزیک زنده می‌باشد.

    هتل دایما بیز آنتالیا

    هتل دایما بیز آنتالیا

    هتل دایما بیز آنتالیا

    هتل دایما بیز آنتالیا

    هتل دایما بیز آنتالیا


    هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

    هتل 5 ستاره دلفین ایمپریال در منطقه لارا شهر آنتالیا قرار دارد وفاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 10 کیلومتر و ازنظر زمانی 15 دقیقه است. مساحت هتل 54000 متر مربع است و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. اتاق‌های این هتل بسیار مدرن طراحی شده و همگیتور آنتالیا بهار 97 آنها دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار و تهویه مطبوع هستند. مینی‌بارها با انواع نوشابه، بیسکویت ، بادام زمینی و ... هر روز بصورت رایگان برای مهمانان تور آنتالیا شارژ می‌شوند. رستوران های هتل شامل تور آنتالیا خرداد 97رستوران اصلی با ظرفیت 1500 نفر که صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه و سلف سرویس سرو می‌کند، رستوران آلاکارته MIA MENSA که غذاهای ایتالیایی سرو می‌کند، رستوران آلاکارته ZUMA که غذاهای چینی سرو می‌کند، رستوران آلاکارته LALEZAR که غذاهای ترکی سرو می‌کند، رستوران آلاکارته PESCADOR که غذاهای دریایی تور آنتالیا تابستان 97سرو می‌کند، رستوران آلاکارته FUSION که غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند، رستوران آلاکارته HELEN که غذاهای ترکی و دریایی سرو می‌کند، رستوران آلاکارته MUSEUM که غذاهای فرانسوی سرو می‌کند، رستوران آلاکارته DA VINCI که غذاهای گوشتی و منوی گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند و اسنک‌بار که در آن پیتزا، پن کیک، بستنی و کلوچه سرو می‌شود. از تور آنتالیا اردیبهشت 97امکانات دیگر این هتل زیبا برای مسافران تور آنتالیامی توان به استخر رو باز، استخر سرپوشیده و سرسره‌های آبی، ستخر مخصوص کودکان، زمین بازی، باشگاه کودکان، مرکز SPA (حمام ترکی، جکوزی، اتاق بخار، سونا (به صورت رایگان) و ماساژ (با هزینه))، سالن بدنسازی، بسکتبال، والیبال ساحلی، تنیس و مینی فوتبال، برنامه show timeتور آنتالیا فروردین 97 شبانه و موسیقی زنده در لابی اشاره کرد.

    هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

    هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

    هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

    هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

    هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

    ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان یزد - www.azmoon.medu.ir
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 10

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 93
  • بازدید کننده امروز : 94
  • باردید دیروز : 111
  • بازدید کننده دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 376
  • بازدید ماه : 1736
  • بازدید سال : 8498
  • بازدید کلی : 70571
  • کدهای اختصاصی