close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    رویای گردشگری

    بازدید : 192
    سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 زمان : 15:01

    هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا

    هتل سوسسی لاکچری ریزورت یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه بلک این شهر قرار دارد. هتل دارای دو ساختمان تور آنتالیا خرداد 97بسیار زیبا است که از سال 2007 بنا شده اند و در کل دارای مساحتی حدود 90000 متر مربع است. هتل دارای ساحل شنیتور آنتالیا خرداد 97 اختصاصی بوده که حدود 5 دقیقه پیاده روی با آن فاصله دارد. هتل در میان یک باغ زیبا قرار گرفته است که باعث رویایی تر شدن منظره اتاق ها گشته است. خدمات هتل سوسسی به صورت UALL به شما مسافران گرامی تور آنتالیا ارائه می گردد. این هتل در مجموع دو ساختمان خود دارای 552 واحد اقامتی از انواع اتاق استاندارد، خانوادگی، دلوکس، جونیور سوئیت، سینیور سوئیت، کینگتور آنتالیا فروردین 97 سوئیت، رویال سوئیت، ویلا و اتاق ویژه معلولین است که امکاناتی نظیر مینی بار، بالکن، سیستم تهویه مطبوع، حمام با سشوار و تور آنتالیا اردیبهشت 97صندوق امانات را شامل می شوند. هتل دارای یک رستوران اصلی، 6 رستوران تور آنتالیا بهار 97آلاکارته با سرو غذاهای چینی، مکزیکی، سنتی ترکی، ایتالیایی، دریایی و استیک، یک رستوران مخصوص کودکان و یک اسنک بار است که شما مهمانان تور آنتالیا می توانید به دلخواه یکی از آن ها را برای صرف غذا انتخاب کنند. از دیگر امکانات هتل سوسسی لاکچری می توان به پارک آبی، استخر روباز تور آنتالیا تابستان 97و سرپوشیده، والیبال، بسکتبال، مینی گلف، مرکز تناسب اندام و ... اشاره کرد.

    هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا

    هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا

    هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا


    هتل الا کوالیتی آنتالیا

    هتل 5 ستاره الا کوالیتی آنتالیا در منطقه بلک این شهر قرار دارد. معماری این هتلتور آنتالیا اردیبهشت 97 به صورت کاخ های قدیمی عثمانی بوده و دارای 110000 متر مربع فضای باغ است. هتل در کناره ساحل دریای مدیترانه قرار داشته و دارای 270 متر ساحل شنی اختصاصی است. هتل دارای 583 اتاقتور آنتالیا بهار 97 است که شامل اتاق استاندارد، خانوادگی، دلوکس، اتاق دریاچه و ویلا بوده که برای مسافران تور آنتالیا دارای امکانات مینی بار، تلویزیون،‌ صندوق امانات، تهویه مطبوع،‌اینترنت و تور آنتالیا خرداد 97بالکن است. هتل الا کوالیتی دارای ۹ رستوران بوده که رستوران اصلی به سبک بوفه بوده، 8 رستوران آلاکارته با سرو غذا از سراسر جهان و یک اسنک بار با سروتور آنتالیا تابستان 97 اسنک های خوش طعم برای مسافران تور آنتالیا است. هتل دارای 11 کافه است که انواع نوشیدنی های گرم و سرد را سرو می کند. امکانات تفریحی هتل بسیار کامل بوده و شامل استخرهای روباز و سرپوشیده، تور آنتالیا فروردین 97زمین گلف، مرکز اسپا، پارک آبی، سینما، زمین والیبال، بسکتبال، تنیس،‌بیلیارد، فوتبال، تنیس روی میز، بولینگ، اتاق بازی کودکان، سالن مجالس، تور آنتالیا خرداد 97سالن کنفرانس،‌ اجاره ماشین و ... است.

    هتل الا کوالیتی آنتالیا

    هتل الا کوالیتی آنتالیا

    هتل الا کوالیتی آنتالیا

    هتل الا کوالیتی آنتالیا


    هتل فیم رزیدنس آنتالیا

    هتل 5 ستاره فیم رزیدنس آنتالیا در منطقه لارا این شهر و در کنار سواحل زیبای مدیترانه تور آنتالیا بهار 97قرار دارد. هتل در سال 2006 افتتاح شده و ساختمان آن 9 طبقه است که دارای 443 اتاق است. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی به طول 125 متر است که در کنار تور آنتالیا خرداد 97آن انواع ورزش های آبی نظیر قایق سواری، جت اسکی و موج سواری برای شما مسافران تور آنتالیا تدارک دیده شده است. خدمات این هتل به صورت UALL ارائه می شود. تور آنتالیا اردیبهشت 97اتاق های این هتل از انواع دبل، توئین، خانوادگی، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که به مسافران تور آنتالیا امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت، بالکن و حمام با سشوار را به مسفاران تور آنتالیا ارائه می دهند. هتل دارای یک رستوران اصلی به سبک بوفه ، یک رستوران آلاکارته با سرو غذا از سراسر دنیا و یک اسنک بار در کنار استخر است. از دیکر امکانات هتل فیم رزیدنس می توان تور آنتالیا فروردین 97به 6 کافی شاپ، استخر های روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق ماساژ، زمین تنیس، فوتبال، بولینگ، بیلیارد، باشگاه کودکان، سالن بدنسازی،تور آنتالیا تابستان 97 دوچرخه، باغ و... اشاره کرد.

    هتل فیم رزیدنس آنتالیا

    هتل فیم رزیدنس آنتالیا

    هتل فیم رزیدنس آنتالیا

    هتل فیم رزیدنس آنتالیا


    هتل آسکا لارا آنتالیا

    هتل 5 ستاره آسکا لارا در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد. هتل در سال 2014 افتتاح شده تور آنتالیا بهار 97و دارای ساختمان 7 طبقه است. مساحت هتل حدود 62000 متر مربع است و دارای 150 متر ساحل شنی اختصاصی است که با هتل فاصله کمی دارد. هتل دارای 545 اتاق تور آنتالیا تابستان 97شامل اتاق استاندارد، اتاق خانوادگی، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که برای مهمانان تور آنتالیا امکانات مینی بار، صندوق امانات، تلفن، اینترنت و حمام با وان و دوش است. هتل دارای 8 رستورانتور آنتالیا خرداد 97 است که شامل دو رستوران اصلی، دو اسنک بار و چهار رستوران آلاکارته است. هم چنین 9 کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند که به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهند. امکانات تفریحی هتل بسیا کامل بوده و برای شما مسافران تور آنتالیا امکاناتی نظیر 7 استخر روباز، 2 استخر سرپوشیده، پارک آبی با سرسره های هیجان انگیز، سونا، ماساژ، حمام ترکی، مرکز اسپا،تور آنتالیا فروردین 97 باشگاه بدنسازی، زمین تنیس،‌ بسکتبال،‌ بیلیارد، نمایش، موسیقی زنده و... تور آنتالیا اردیبهشت 97است.

    هتل آسکا لارا آنتالیا

    هتل آسکا لارا آنتالیا

    هتل آسکا لارا آنتالیا

    هتل آسکا لارا آنتالیا


    هتل شروود بریزس آنتالیا

    هتل 5 ستاره شروود بریزس آنتالیا در سال 2005 افتتاح شده و در سال 2011 بازسازی تور آنتالیا خرداد 97شده است. هتل در منطقه لارا واقع شده است. خدمات این هتل به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می شود. این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی به طول 160 متر بوده که فاصله بسیار کمی تا هتل دارد. هتل دارای 349 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که به مسافران تور آنتالیا امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع،تور آنتالیا بهار 97 تلفن، صندوق امانات و بالکن است. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه، اسنک بار، اسنک رستوران شبانه روزی، سه رستوران با غذاهای ایتالیایی، تور آنتالیا تابستان 97ترکی، دریایی و مدیترانه ای است. هم چنین هفت کافه نیز در هتل وجود دارند. هتل به شما مسافران تور آنتالیا خدمات تفریحی از قبیل پارک آبی، استخر، استخر کودکان، تور آنتالیا فروردین 97زمین تنیس، حمام ترکی، ماساژ، جکوزی، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، سونا، سالن بدنسازی، دوچرخه، موج سواری،قایق موتوری و جت اسکی را تور آنتالیا اردیبهشت 97ارائه می دهد.

    هتل شروود بریزس آنتالیا

    هتل شروود بریزس آنتالیا

    هتل شروود بریزس آنتالیا

    هتل های خوب آنتالیا
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 10

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 93
  • بازدید کننده امروز : 92
  • باردید دیروز : 200
  • بازدید کننده دیروز : 199
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 544
  • بازدید ماه : 2775
  • بازدید سال : 9537
  • بازدید کلی : 71610
  • کدهای اختصاصی